مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 21:372022-05-27سياسي

عبدالمجید ارفعی در آیین بزرگداشتش: من گرهی از نقش قالی فرهنگ ایران زمین هستم


پنجمین مراسم «تماشای خورشید» بزرگداشت عبدالمجید ارفعی به همت کمیسیون ملی یونسکو ایران و با مشارکت موزه ملی ایران و ایکوم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری فارس پنجمین مراسم تماشای خورشید ویژه بزرگداشت عبدالمجید ارفعی پژوهشگر تاریخ باستان به همت کمیسیون ملی یونسکو ایران و با مشارکت موزه ملی ایران و ایکوم برگزار شد.

در این مراسم که عصر روز جمعه 6 خرداد در سالن همایش های موزه ملی ایران برگزار شد، حجت الله ایوبی دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو، جبرییل نوکنده رییس موزه ملی ایران، جلال الدین کزازی، علی بلوک باشی نویسنده و مردم شناس، یوسف ثبوتی فیزیک دان و اختر شناس، یونس شکرخواه، علی اصغر کیهانی مدیر توسعه کسب و کار یونسکو، ژاله آموزگار استاد زبان های باستانی، حجت السلام محمود دعایی و احمد محیط طباطبایی رییس ایکوم ایران حضور داشتند.

مجری برنامه در ابتدای این مراسم جان باختن تعدادی از هموطنانمان در حادثه متروپل آبادان را تسلیت گفت و به احترام درگذشتگان حضار در سالن یک دقیقه سکوت کردند.

سپس حضار درمراسم به احترام عبدالمجید ارفعی ایستادند و این چهره فرهنگی را تشویق کردند.

نوکده: تا سالها کسی اهمیت تخصص عبدالمجید ارفعی را درک نمی کرد جبرییل نوکنده در ابتدای این مراسم گفت: امروز در موزه ملی گردهم آمدیم تا بر مقام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالمجید ارفعی در آیین بزرگداشتش: من گرهی از نقش قالی فرهنگ ایران زمین هستم

عبدالمجید ارفعی در آیین بزرگداشتش: من گرهی از نقش قالی فرهنگ ایران زمین هستم