مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 21:322022-05-27سياسي

کارنامه روحانیت، فقها و مراجع بزرگ درخشان و افتخار آمیز است


کارنامه روحانیت، فقها و مراجع بزرگ درخشان و افتخار آمیز است و روحانیت در طول تاریخ در میدان های مختلف حضور داشته و بیش از 4 هزار شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عصر جمعه در مراسم سالگرد حادثه خونین مدرسه فیضیه قم اظهار داشت: قم پایگاه نورانی و مرکز جهان تشییع از گذشته تاکنون بوده و این شهر حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک بیان داشت: کسی باورش نمی شد روزی رژیم طاغوت از این کشور برچیده شود، اما دیدیم که امام راحل، انقلاب اسلامی را در طی 15 سال به پیروزی رساند و شاه از کشور فرار کرد.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: قم در طول تاریخ اسلام و مکتب تشییع، جایگاه ویژه ای داشته است و عالمان بسیاری از صدر اسلام تاکنون به این منطقه پناه می آوردند و قم برای شخصیت های بزرگی همانند حضرت معصومه (س) و بسیاری از امامزادگان پناهگاه بوده است.

وی گفت: بعد از آنکه آیت الله حائری حوزه علمیه قم را در این شهر احداث کرد، بسیاری از عالمان بزرگ از جمله آیت الله بروجردی، اراکی، گلپایگانی و امام راحل به قم آمدند و این حوزه بزرگ تشییع پدید آمد و این فرصت بوجود آمد تا از عظمت اسلام دفاع شود و در برابر توطئه های آمریکایی و اسراییلی مقاومت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه روحانیت، فقها و مراجع بزرگ درخشان و افتخار آمیز است

کارنامه روحانیت، فقها و مراجع بزرگ درخشان و افتخار آمیز است