مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 20:422022-05-27سياسي

سمنان؛ حائز رتبه برتر احداث واحدهای روستایی نهضت ملی مسکن در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان عصر امروز در برنامه ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با اهالی روستای قلعه نو خرقان از توابع بخش بسطام شهرستان شاهرود که با حضور نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در مسجد حاج جعفر این روستا انجام شد، اظهار کرد: بسیار خرسندم که امروز در جمع مردم ولایتمدار و شهیدپرور روستای قلعه نو خرقان حضور داریم.

وی افزود: یاد و خاطره شهدای روحانی را که امروز یادواره این شهدای والامقام در شهرستان شاهرود برگزار شد، گرامی می داریم.

استاندار سمنان ادامه داد: از مردم، کسبه، نخبگان و بازاریان استان سمنان به جهت همراهی بسیار خوبی که در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها داشتند، تقدیر و تشکر دارم.

هاشمی عنوان کرد: ریاست جمهور، آیت الله رییسی، از طریق صدا و سیما با مردم با شجاعت و با صداقت در خصوص طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها صحبت و ابعاد طرح را تشریح کرد.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری قبل از اجرای طرح در دیدار با جامعه کارگری فرمودند باید از سیاست های اقتصادی دولت حمایت شود .

استاندار سمنان تصریح کرد: با اجرای این طرح، یارانه ای که در ابتدای خط تولید توزیع می شد، با ابتکار صورت گرفته در انتهای زنجیره و خط تولید به صورت مستق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان؛ حائز رتبه برتر احداث واحدهای روستایی نهضت ملی مسکن در کشور

سمنان؛ حائز رتبه برتر احداث واحدهای روستایی نهضت ملی مسکن در کشور