مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 20:222022-05-27سياسي

پیکر مطهر 2 شهید گمنام در شاهرود تشییع شد+ عکس


پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شاهرود تشییع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس بعدازظهر امروز با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در شاهرود تشییع شد.

آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود، معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود و سایر مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

امروز همچنین یادواره شهدای طلاب و روحانی استان سمنان با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان، امام جمعه شاهرود، نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و سایر مسؤولان استانی و شهرستانی در مصلای بزرگ شاهرود برگزار شد.

در ادامه، دیدار مردمی و ملاقات چهره به چهره و صمیمی استاندار سمنان با مردم در حاشیه برگزاری یادواره شهدای طلاب و روحانی استان انجام شد.

ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره هاشمی با اهالی روستای قلعه نو خرقان از توابع بخش بسطام شهرستان شاهرود در مسجد حاج جعفر روستا و ملاقات مردمی استاندار سمنان و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مطهر 2 شهید گمنام در شاهرود تشییع شد+ عکس

پیکر مطهر 2 شهید گمنام در شاهرود تشییع شد+ عکس