مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 20:172022-05-27سياسي

خانی: دولت با مافیای فساد در داخل کشور مبارزه می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، علی اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره استاندار سمنان و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان با مردم شهر کلاته خیج از توابع بخش بسطام شهرستان شاهرود در مسجد و حسینیه اعظم شهر کلاته خیج اظهار کرد: در مقطعی باید بحث مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها انجام می شد.

وی بیان کرد: رییس جمهور آبروی خود را برای اجرای مطلوب این طرح پای کار گذاشته است و یقیناً افرادی هستند که تلاش دارند در مسیر اجرای مطلوب این طرح سنگ اندازی کنند.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تمام فعل و انفعالات قیمت در بازار کشور رصد می شود و از همه موارد باخبر هستیم.

خانی گفت: با ساماندهی توزیع ارز، دست مافیا در این بخش قطع خواهد شد؛ دولت با اجرای این طرح با مافیای فساد در داخل کشور مبارزه می کند.

وی گفت: باید در روستاها و شهرها در کنار هم بوده و کمک حال افراد ضعیف و در معرض آسیب باشیم تا فشار به مردم به حداقل برسد.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز ضرورت دارد تا دور از فضای تخریبی، در راستای اجرای هر چه بهتر این طرح به نفع مردم گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانی: دولت با مافیای فساد در داخل کشور مبارزه می کند

خانی: دولت با مافیای فساد در داخل کشور مبارزه می کند