مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 19:022022-05-27سياسي

ترور عبور از خط قرمز ها است/جنایتکاران بهای سنگینی خواهند پرداخت


امام جمعه کرج با بیان اینکه ترور عبور از خط قرمز ها است، گفت: امروز صهیونیست ها فهمیده اند که فرصت خوبی برای سوریه و جبهه مقاومت پیش آمده تا آنچه را که سال هاست منتظرش بودند که جولان اشغالی را آزاد کنند برای آن اقدام مؤثری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج، ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ششم خردادماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج با اشاره به 25 شوال سال گشت شهادت مولانا جعفر بن محمد الصادق علیهماالسلام، بیان داشت: قبلاً راجع به اوضاع سیاسی، اجتماعی و فرهنگی عصر امام صادق علیه السلام که بسیار خاص بود و برای ائمه دیگر به وجود نیامد مطالبی عرض کرده ام و امروز هم فقط یک نکته کوتاه عرض می کنم.

امام صادق علیه السلام دین داری واقعی را به کسانی نسبت می دهد که طاغوت گریز باشند وی در ادامه افزود: مرحوم کلینی در روایت مفصلی از عبدالله بن ابی یعفور از حضرت مطرح می کند که در آنجا امام علیه السلام دین داری واقعی را به کسانی نسبت می دهند که طاغوت گریز باشند و خود را تحت ولایت طاغوت نبرند.

امام جمعه کرج در ادامه خاطرنشان ساخت: حضرت فرمودند: لاَ دِینَ لِمَنْ دَانَ اَللَّهَ بِوَلاَیَهِ إِمَامٍ جَائِرٍ لَیْسَ مِنَ اَللَّهِ .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور عبور از خط قرمز ها است/جنایتکاران بهای سنگینی خواهند پرداخت

ترور عبور از خط قرمز ها است/جنایتکاران بهای سنگینی خواهند پرداخت