مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 18:272022-05-27سياسي

معاون رییس جمهور: مصممیم وضعیت موجود را به نفع مردم متحول کنیم


بی تردید دولت مردمی و عدالت محور رییسی با حمایت مردم انقلابی و متدین در مسیر تحقق اهداف بلند امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب گام های بلندی برخواهد داشت.

- بی تردید دولت مردمی و عدالت محور رییسی با حمایت مردم انقلابی و متدین در مسیر تحقق اهداف بلند امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب گام های بلندی برخواهد داشت.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه دولت مردمی با طرح، برنامه و گفتمان مشخص در مسیر بهبود و ارتقای شرایط کشور گام بر می دارد، اظهار داشت: امروز با همگرایی که بین قوای سه گانه ایجاد شده است مصمم هستیم وضعیت موجود را به نفع مردم متحول کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سید محمد حسینی امروز در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه کرمان با تشریح و تبیین رویکردها و اقدامات دولت مردمی گفت: امروز رییس جمهور با اشراف و شناخت کامل از وضعیت اقتصادی کشور با جدیت امور کشور را پیگیری می کند.

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم یک دولت تحول گرا است و تلاش می کند وضعیت موجود را به رفاه و آسایش مردم و آبادانی کشور تغییر دهد و در این راستا سند تحول را مشتمل بر 37 موضوع اساسی تهیه کرده که در آن وضعیت فعلی، نحوه برون رفت از مشکلات و دستیابی به شرایط مطلوب تبیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: مصممیم وضعیت موجود را به نفع مردم متحول کنیم

معاون رییس جمهور: مصممیم وضعیت موجود را به نفع مردم متحول کنیم