مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 18:122022-05-27بين الملل

تازه ترین اخبار فلسطین/جهاد اسلامی تصویب قانون ضد سازش در عراق را تمجید کرد


هشدار خطیب مسجد الاقصی و پارلمان عربی درباره خطر برگزاری راهپیمایی پرچم برای امنیت منطقه و تمجید از تصویب قانون جرم انگاری سازش در پارلمان عراق توسط جهاد اسلامی از جمله تازه ترین اخبار فلسطین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تمجید جنبش جهاد اسلامی از تصویب قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، 88 زخمی و مصدوم در حمله نظامیان صهیونیست به نابلس و هشدارها درباره برگزاری راهپیمایی پرچم از تازه ترین اخبار مربوط به تحولات فلسطین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفلسطین الیوم ، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز جمعه موضع تاریخی و اصیل پارلمان عراق را تمجید کرد که به اتفاق آرا عادی سازی با دشمن صهیونیستی را جرم انگاری کرده و تصویب قانون ممنوعیت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانتی بزرگ برشمرد.

  این جنبش در بیانیه ای خبری تاکید کرد: این تصمیم نشان دهنده حمایت از آرمان فلسطین است و راه را بر تلاش های دشمن برای نفوذ بیشتر به پایتخت های عربی از طریق عادی سازی و ایجاد ائتلاف هایی که امنیت و ثبات ملت ما را تهدید می کند، می بندد.

این جنبش به پارلمان عراق به خاطر این موضع افتخارآمیز ملی درود فرستاد و از ملت های آزاده خواست تا در برابر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بایستند و سازش سازشگران را جرم تلقی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین اخبار فلسطین/جهاد اسلامی تصویب قانون ضد سازش در عراق را تمجید کرد

تازه ترین اخبار فلسطین/جهاد اسلامی تصویب قانون ضد سازش در عراق را تمجید کرد