مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 18:022022-05-27سياسي

سیره شهدا باید در گستره فضای عمومی کشور به یک فرهنگ تبدیل شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه فضای عمومی کشور به فرهنگسازی سیره شهدا نیاز دارد گفت: با هم افزایی و کار اعتقادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، جعفر ذوالفقاری در جلسه شورای هماهنگی ایثار و شهادت استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیاد خدایی، تلاش مذبوحانه عناصر پلید دشمن در ترور فرزندان انقلاب را نشانه استیصال دانسته و اظهارداشت: دشمن با توجه به اثربخشی باور و ایمان انقلاب اسلامی، دست به ترور می زند و باید آگاه باشد که این حرکت اسلامی به مدد اهل بیت و آرمان های اسلامی هر روز پرشورتر به مسیر خود ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه تداوم راه شهدا باید فارغ از نگاه بخشنامه ای باشد افزود: الگوپذیری از سیره شهدا یک کار دلی و اعتقادی است و انتظار می رود برای معرفی باورهای این عزیزان، هم افزایی ها در این راستا صورت گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: در حوزه ملی و بین المللی با توجه به شهدای گرانقدری که داریم به الگوسازی نیاز داریم.

ذوالفقاری رفتار و منش شهید حجازی را الگویی از یک سرباز سبزپوش دانست که برای ادای وظیفه سر از پا نمی شناسد و به غیر از خدا از هیچ کسی ابایی نداشته و فقط گوش به فرمان ولایت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیره شهدا باید در گستره فضای عمومی کشور به یک فرهنگ تبدیل شود

سیره شهدا باید در گستره فضای عمومی کشور به یک فرهنگ تبدیل شود