مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 17:572022-05-27بين الملل

آتش بس آخرین لحظاتش را می گذارند/ دستان ما روی ماشه است


«عبدالله علی صبری» با تأکید بر پایبندی نیروهای یمنی به آتش بس در صورت پایبندی ائتلاف متجاوز سعودی به آن، گفت: آتش بس لحظات آخرش را سپری می کند و دستان ما بر روی ماشه قرار دارد.

- عبدالله علی صبری با تأکید بر پایبندی نیروهای یمنی به آتش بس در صورت پایبندی ائتلاف متجاوز سعودی به آن، گفت: آتش بس لحظات آخرش را سپری می کند و دستان ما بر روی ماشه قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از العهد، عبدالله علی صبری سفیر یمن در سوریه تاکید کرد که جشن مقاومت و آزادسازی لبنان عید همه آزادگان این جهان و عید ما مردم یمن نیز هست زیرا ما در مقابله با ائتلاف متجاوز سعودی و مبارزه با رژیم اشغالگر یک دست هستیم.

صبری که در حاشیه مراسم سفارت یمن در دمشق به مناسبت روز ملی و وحدت یمن با خبرنگار العهد گفتگو می کرد، افزود: حزب الله و مقاومت لبنان زمانی که بر ارتش اشغالگر که خود را شکست ناپذیر معرفی کرد، شکست سختی تحمیل کردند، باعث اعتلای عربگرایی و نام لبنان و مسلمانان شد و مأموریت آزادسازی لبنان را محقق ساخت؛ این در حالی است که ارتش های قدرتمند عرب در انجام آن ناکام ماندند.

وی در ادامه سخنانش گفت: به مقاومت اسلامی لبنان و دبیرکل آن جناب سید حسن نصرالله و همه آزادگانی که شگفت انگیزترین حماسه های قهرمانی را رقم زدند، درود می فرستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش بس آخرین لحظاتش را می گذارند/ دستان ما روی ماشه است

آتش بس آخرین لحظاتش را می گذارند/ دستان ما روی ماشه است