مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 17:222022-05-27سياسي

حادثه متروپل نتیجه روند تخلف کن، پول بده در شهرداری است


امام جمعه بابل با بیان اینکه حادثه متروپل نتیجه روند تخلف کن و پول بده در شهرداری است، گفت: تاوان این خیانت ها را مردم باید پس بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی روحانی امروز در خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه که در مصلای بزرگ شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: حادثه متروپل در آبادان سبب تاثر همه شد و از طرف مردم بابل به عموم مردم آبادان عرض تسلیت دارم.

وی با بیان اینکه حادثه متروپل نتیجه روند تخلف کن و پول بده در شهرداری است، افزود: مکرر برخی افراد به من گفتند به شهرداری رفتیم و گفتند تخلف کن در ماده 100 پول بده و برو به سلامت.

امام جمعه بابل بیان کرد: تاوان این خیانت ها را مردم باید پس بدهند که یک مشت رسانه های خبیث مثل من و تو در مقابل صداوسیما فضای رسانه ای را دست بگیرند و مردم را تحریک به حضور در خیابان و فحاشی علیه نظام کنند.

این مسوول یادآور شد: تقاضا داریم از وزیر کشور فکری به حال این تخلفات کرده و از دستگاه قضایی تقاضا داریم روند خیانت بار پول بده تخلف کن را از بین ببرد.

روحانی با بیان اینکه مردم از گرانی ها گلایه دارند و تقاضا کردند که در خطبه بیان کنم تا کی باید مردم گرانی ها را تحمل کنند؟ گفت: دولت ثباتی به قیمت ها دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه متروپل نتیجه روند تخلف کن، پول بده در شهرداری است

حادثه متروپل نتیجه روند تخلف کن، پول بده در شهرداری است