مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 17:172022-05-27سياسي

قم سوگوار صادق آل محمد(ص) شد/حرکت دسته های عزادار به سمت حرم مطهر


همزمان با فرارسیدن 25 شوال سالروز شهادت رییس مکتب جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع) شهر مقدس قم سیاه پوش صادق آل محمد (ص) شد.

- قم-همزمان با فرارسیدن 25 شوال سالروز شهادت رییس مکتب جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع) شهر مقدس قم سیاه پوش صادق آل محمد (ص) شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهر مقدس قم در روز شهادت امام صادق (ع) میزبان خیل عظیمی از زائران و مجاوران بود که خود را به این شهر رساندند تا در روز شهادت صادق آل محمد (ص) در جوار بارگاه ملکوتی بانوی کرامت به عزاداری بپردازند.

از شب گذشته مراسمات عزاداری در حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مسجد اعظم و همچنین در مساجد و حسینیه ها برپا بود و هیأت مذهبی نیز در این شب در نقاط مختلف شهر قم پرچم عزا برافراشتند.

از صبح امروز نیز دسته های عزاداری در قالب دسته های سینه زن و زنجیر زن از نقاط مختلف شهر مقدس قم خود را به میدان آستانه رساندند و پس از ورود به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) این مصیبت را به ساحت بانوی کرامت تسلیت گفتند.

حضور زائران پاکستانی نیز امروز پر رنگ تر از همیشه بود و این زائران با برپایی دسته های عزاداری به سوگواری و عزاداری پرداختند.

از صبح امروز نیز در بیوت مراجع عظام تقلید مراسمات عزاداری برپا بود و سخنرانان از فضائل و مناقب ششمین امام شیعیان گفتند و مداحان نیز در مصیبت این روز نوحه خوانی کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم سوگوار صادق آل محمد(ص) شد/حرکت دسته های عزادار به سمت حرم مطهر

قم سوگوار صادق آل محمد(ص) شد/حرکت دسته های عزادار به سمت حرم مطهر