مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 17:122022-05-27سياسي

ائمه جمعه خوزستان چه گفتند؟


ائمه جمعه سراسر استان خوزستان بر ضرورت عبرت گیری از حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان تاکید کردند و خواستار محاکمه عوامل دخیل در این فاجعه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام جاسم عبادی در خطبه های نماز جمعه شهر شهید چمران با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی 25 شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) را تسلیت گفت و اظهار کرد: زندگی حضرت امام صادق(ع) سراسر مبارزه، جهاد و کار علمی در راه خداوند متعال بود.

وی در همین ارتباط بیان کرد: امام صادق(ع) در مبارزه سیاسی و علمی با حکومت طاغوت مبارزه ای خستگی ناپذیر داشت و همین مبارزه مستمر سبب شد تا میراث اسلام و اهل بیت(ع) محفوظ شود و به دست ما برسد و این درس بزرگی است که این امام بزرگوار به همه شیعیان داد.

امام جمعه شهر شهید چمران با اشاره به حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان،  جان باختن تعدادی از همشهریان عزیز آبادانی را به همه مردم شریف و نجیب آبادان و استان خوزستان تسلیت و تعزیت عرض کرده و برای جانباختگان رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر الهی مسئلت می کنم.

عبادی خاطرنشان کرد: متأسفانه باید بگویم که ما در کشور ساختمان های دیگری همانند ساختمان متروپل داریم که می بایست به آنها رسیدگی شود، قبل از آنکه فاجعه ای مثل فاجعه آبادان رخ بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه خوزستان چه گفتند؟

ائمه جمعه خوزستان چه گفتند؟