مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 16:522022-05-27اقتصادي

تابستان متفاوت با رویکرد گردشگری در مازندران


مدیرکل میراث فرهنگی مازندراk با بیان اینکه تابستان متفاوت با رویکرد گردشگری در استان رقم می خورد، گفت: جشنواره های تابستانی در استان برنامه ریزی می شود.

- مهدی ایزدی درگفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه جشنواره های تابستانی و ایجاد شرایط مناسب برای سفر کیفی و مسئولانه به مازندران رویکردی است که به همکاری شهرداری ها و دستگاه های مرتبط در تابستان برنامه ریزی خواهیم کرد، افزود: به دلیل شرایط نامطلوب آب و هوایی و آلودگی های گستره ناشی از گردوغبار در تهران و برخی از استان های کشور، شاهد افزایش سفرهای تابستانی به مازندران خواهیم بود.

وی ادامه داد: این مهم نیازمند برنامه ریزی و توزیع سفر در سه ماهه تابستان است تا به بتوان به درستی از ظرفیت های مازندران بهره برد.

وی گفت: سفرهای انبوه مورد تأیید ما نیست و به دنبال آن هستیم تا در بازه زمانی تابستان، تمامی شهرهای استان را با تعریف برنامه متنوع و جذاب که توسط شهرداری ها، دستگاه های مرتبط و بخش های خصوصی برگزار می شود برای حضور گردشگران مهیا و جذاب جلوه دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران افزود: پیوست سفر به مازندران باید مبتنی بر حفظ محیط زیست شکننده این استان باشد و برای فرهنگ سازی و آموزش گردشگران این مهم را به تمامی بخش های اقامتی، تفریحی و گردشگری استان ابلاغ خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان متفاوت با رویکرد گردشگری در مازندران

تابستان متفاوت با رویکرد گردشگری در مازندران