مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 16:172022-05-27سياسي

مسببان حادثه آبادان مورد برخورد قرار گیرند


با مسببان حادثه متروپل آبادان برخورد عبرت آموز شود تا دیگر شاهد چنین حوادثی در کشور نباشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی مجلس حل مسائل اساسی کشور است، اظهار داشت: قوه قضاییه، مجریه و مقننه چند ضلع مدیریت کشور هستند که مجلس شورای اسلامی از ضلع های مهم هندسه مدیریت در کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه از نظر رهبر معظم انقلاب، انقلابی بودن بسیار مهم است اما مهم تر از انقلابی بودن، انقلابی ماندن است گفت: چه بسیار افرادی که در آغاز انقلابی بودند اما در مسیر دچار لغزش شدند.

امام جمعه بوشهر گفت: انقلابی فکر کردن و عمل کردن، ساده زیستی، مردمی بودن و مسئولیت پذیری از جمله مواردی است که نمایندگان مجلس باید آنها را سرلوحه خود قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه تجمل گرایی راه شیطان و خطری برای مسئولان است گفت: هر مسئولی که به سمت تجمل گرایی حرکت کرد بدانید در آینده نزدیک دچار انحراف و سقوط می شود.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید پای قانونی که تصویب می کنند بایستند اضافه کرد: نمایندگان مجلس برخاسته از متن مردم هستند بر این اساس نمایندگان مردم باید این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسببان حادثه آبادان مورد برخورد قرار گیرند

مسببان حادثه آبادان مورد برخورد قرار گیرند