مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 16:122022-05-27سياسي

سفر رییس جمهور به عمان از لحاظ راهبردی اهمیت زیادی داشته است


سفر یک روزه رییس جمهور کشورمان به عمان از لحاظ راهبردی اهمیت بسیار زیادی برای دو کشور به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه گناوه با تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) اظهار داشت: دوران امامت امام صادق (ع) 34 سال طول کشید و ایشان توانستند حوزه ها و دانشگاه علمی و فرهنگی ایجاد کند و شاگردان و راویان تربیت کنند تا ما امروز شاهد خیرات و برکات آن باشیم.

امام جمعه گناوه با اشاره به دیدار رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب افزود: در این دیدار رهبر معظم انقلاب نکات مهم و کاربردی برای همه به خصوص نمایندگان مجلس بیان فرمودند.

وی گفت: رهبر فرزانه انقلاب در این دیدار فتح خرمشهر را نماد تغییر یک معادله تلخ به یک معادله شیرین و تحقق نجات ملی دانستند و عوامل این تغییر معادله را عزم راسخ، عملکرد جهادی، ابتکار عمل، از خودگذشتگی، نگاه بلند و در رأس آنها اخلاص و توکل رزمندگان و جوانان مانند شهید باقری ها بود که این معادله را به معادله شیرین تبدیل کرد و خرمشهر پس از ماه ها از زیر چکمه بعثی ها آزاد شد.

وی تصریح کرد: رهبری در این دیدار فرمودند که در شرایط خطیر کنونی همه دستگاه و قوا باید با در نظر گرفتن اهمیت جایگاه خود، همکاری صمیمانه بین خود داشته باشند و شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس جمهور به عمان از لحاظ راهبردی اهمیت زیادی داشته است

سفر رییس جمهور به عمان از لحاظ راهبردی اهمیت زیادی داشته است