مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 16:022022-05-27سياسي

لزوم تکثیر فعالیت های جهادی در مناطق کل کشور


معاون سیاسی اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، گفت: گروه های جهادی با یک الگو سازی درست و موفق می توانند فعالیت های خود را در سطح کشور تعمیم دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، ظهر امروز، علی عسگری معاون سیاسی اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با حضور در مراسم اختتامیه اولین رویداد ملی مدرسه پیشرفت در مشهد، اظهار کرد: برای اینکه فعالیت های جهادی نتیجه ای داشته باشد بایستی با رویکرد تشکیلاتی، پیش برود.

  وی با عنوان این مهم که اگر می خواهیم کار تشکیلاتی به روزی داشته باشیم باید به ویژگی های اصول کار تشکیلاتی واقف باشیم، خاطر نشان کرد: اولین ویژگی کار تشکیلاتی بزرگ بودن و متعالی بودن هدف می باشد که گروه ها باید با یک الگو سازی موفق، اقدامات خود را در سطح کشور تعمیم دهند.

  وی در ادامه، مدل ها و الگو های کشور را وارداتی دانست و افزود: اگر در منطقه، الگویی موفق توسط گروه ها تولید شود  می توان آنرا در سطح کشور تکثیر کرد و در این صورت مدل و الگویی بومی محسوب می شود.

  بایستی جاذبه داشته باشیم معاون سیاسی اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به دومین ویژگی کار تشکیلاتی اشاره کرد و گفت:  از دیگر ویژگی های کار تشکیلاتی به روز بودن است که متاسفانه ما در کار تشکیلاتی به روز نیستیم، باید از پیشرفت های علمی که در دنیا حاصل شده، استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تکثیر فعالیت های جهادی در مناطق کل کشور

لزوم تکثیر فعالیت های جهادی در مناطق کل کشور