مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 15:572022-05-27سياسي

امام جمعه اردبیل: ترورها تاثیری در پیشرفت هسته ای و موشکی ایران ندارد


همکاران منطقه ای اسراییل در رسانه های مکتوب و مجازی به شدت ایران را تحریک کرده و می گویند که اسراییل به طور مداوم دانشمندان و فرماندهان شما را ترور می کنند، - همکاران منطقه ای اسراییل در رسانه های مکتوب و مجازی به شدت ایران را تحریک کرده و می گویند که اسراییل به طور مداوم دانشمندان و فرماندهان شما را ترور می کنند، چرا شما انتقام نمی گیرید؟ ولی همه آنها بدانند انتقام این عزیزان به طور یقین گرفته خواهد شد اما ایران در دام اسراییل نخواهد افتاد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با قطعی خواندن انتقام شهدای ترور گفت: ترورها تاثیری در پیشرفت هسته ای و موشکی و نیز سیاست خارجی ایران ندارد ولی در دام دشمنان هم نمی افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل با اشاره به ترور مدافع حرم شهید صیاد خدایی توسط عوامل رژیم جنایتکار اسراییل افزود: هدف اسراییل از این ترور ایجاد خلل در مذاکرات هسته ای است چرا که هر وقت، مذاکرات به نقطه مثبت می رسد، اسراییل جنون پیدا کرده و با اقدامات تروریستی می خواهد ایران را به عکس العمل وا دارد و زحمات مذاکرات را پنبه کند.

وی خویشتن داری ایران در ماجرای این ترور را قابل تحسین دانست و خطاب به مقامات رژیم اسراییل گفت: با این جنایت ها به طور یقین عرض خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل: ترورها تاثیری در پیشرفت هسته ای و موشکی ایران ندارد

امام جمعه اردبیل: ترورها تاثیری در پیشرفت هسته ای و موشکی ایران ندارد