مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 15:472022-05-27بين الملل

قانون ضد صهیونیستی پارلمان عراق صدای انگلیس را هم درآورد


پس از انتقادات شدید ایالات متحده آمریکا از تصویب قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، این بار نوبت به فریادهای اعتراض آمیز انگلیس رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، دیوید لامی سخنگوی امور خارجه در مجلس نمایندگان انگلستان، از قانون پارلمان عراق برای جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

بر اساس این گزارش، وی در توییتی در صفحه شخصی خود نوشت: این که پارلمان عراق در حال تصویب قانونی است که کسانی را که با اسراییل رابطه دارند را مجرم دانسته و حتی تهدید به کشتن می کند، نگران کننده است.

این مقام انگلیسی در پست توییتری خود افزوده است: دولت انگلستان باید از اهرم دیپلماتیک خود استفاده کند و عراق را از این قانون هولناک باز دارد! پیش از این همواشنگتن تصویب قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس در پارلمان عراق را نگران کننده خواند.

در همین ارتباط، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به این قانون در بیانیه ای عنوان کرد: آمریکا نگرانی عمیق خود را از تصویب قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با اسراییل توسط پارلمان عراق ابراز می کند.

پرایس مدعی شد که این قانون مضاف بر اینکه آزادی بیان را به خطر می اندازد و به ایجاد فضای یهودستیزانه کمک می کند، به شدت با پیشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون ضد صهیونیستی پارلمان عراق صدای انگلیس را هم درآورد

قانون ضد صهیونیستی پارلمان عراق صدای انگلیس را هم درآورد