مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 15:422022-05-27سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟


ائمه جمعه استان اردبیل در خطبه های نماز جمعه این هفته ( 6 خرداد 1401) ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع)، ترور شهید صیاد خدایی را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نماز جمعه این هفته (30 اردیبهشت ماه 1401) با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید در انتصابات دخالت کنند  حجت الاسلام محمد جعفرزاده امام جمعه شهرستان اصلاندوز در خطبه های این هفته نماز جمعه با تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) اظهار کرد: امام جعفر صادق(ع) شخصیتی علمی بود به طوری که شاهد چالش های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بسیاری شد اما در آن شرایط در مسیر تعلیم در جامعه درس های امام محمد باقر(ع) را ادامه دادند.

وی با تبریک و تسلیت شهادت شهید صیاد خدایی، محضر مقام معظم رهبری و ملت شهیدپرور کشور، افزود: این اقدام جنایتکارانه و کوردلانه دشمنان انقلاب اسلامی را محکوم می کنیم و قطعا این گونه رذالت های دشمنان بی پاسخ نخواهد ماند و قاطعانه انتقام خون این شهیدمان را خواهیم گرفت.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید در انتصابات دخالت کنند و باید در جهت وظایف اصلی خود به ویژه پیگیری مشکلات اساسی مردم گام بردارند و با اهرم نظارتی خود برای بهبود وضعیت اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟