مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 15:372022-05-27سياسي

استاندار خراسان رضوی به بردسکن سفر کند


امام جمعه بردسکن با انتقاد از استاندار خراسان رضوی به دلیل عدم سفر به شهرستان بردسکن گفت: بردسکن به عنوان دورترین شهرستان استان، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی امام جمعه بردسکن در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با انتقاد از استاندار خراسان رضوی به دلیل عدم اجرای مصوبات سفرهای مدیران استانی وکشوری به بردسکن اظهار کرد: بیش از چند ماه از سفر وزیر و رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به بردسکن می گذرد، اما هنوز دستگاه رادیولوژی تنها بیمارستان این شهرستان  فقط خاک می خورد و با وجود قول های داده شده، کاری صورت نگرفته است.

وی افزود: اعضای هیات دولت به استانها و شهرستانها سفر کردند، اما استاندار خراسان رضوی هنوز به این شهرستان نیامده تا از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گیرد.

امام جمعه بردسکن با انتقاد از عدم اجرای مصوبات قبلی سفرهای مدیران استانی و کشوری در مورد پروژه 20 ساله جاده کمربندی شهرستان، زمین های معوض، 2 بانده شدن جاده، کمبود بیمارستان و همچنین کمبود پزشکان متخصص و عمومی، خواستار توجه مدیران ارشد استان به این شهرستان شد.

کوهی از مشکلات را تحویل گرفته ام علی دهقان زاده فرماندار شهرستان نیز به درخواست امام جمعه در پشت ترییبون قرار گرفت و گفت: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان رضوی به بردسکن سفر کند

استاندار خراسان رضوی به بردسکن سفر کند