مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 15:322022-05-27سياسي

امام جمعه بندرعباس: تحرکات اسراییل از سر استیصال و بیچارگی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه امروز بندرعباس اظهار داشت: برای اینکه سپری در مقابل تمام شیاطینی که در تلاش برای دور کردن انسان های مومن از مسیر هستند داشته باشیم، نیازمند تقوا هستیم.

وی، با اشاره به سلسه بحث های آسیب های اجتماعی خبطه های نماز جمعه، عنوان کرد: خودآرایی یکی از عوامل بروز روابط افسار گسیخته میان دختران و پسران است.

امام جمعه بندرعباس، با ذکر این نکته که خودآرایی دارای دو جنبه پسندیده و غیر قابل قبول است، تصریح کرد: اسلام به خودآرایی مثبت، زینت و زیبایی عنایت ویژه ای دارد.

خداوند متعال خود زیباست و زیبایی را دوست دارد و آیات و روایات زیادی در خصوص زیبایی وجود دارد ولی برای زنان مومن که به خداوند و روز قیامت ایمان دارند، جایز نیست که زینت و آرایش خود را ترک کنند حتی برای مردگان.

مگر به اندازه 3 روز .

این روایت نشان دهنده نوع نگاه اسلام به زیبایی است.

حجت الاسلام عبادی زاده با بیان این نکته که اسلام با خود آرایی مخالف نیست بلکه به دنبال تنظیم روابط است، خاطرنشان کرد: زنانی که خود را برای مردان نامحرم و بیرون از خانه زیبا می کند و زیبایی های خود را نشان می دهد، در اسلام مورد نکوهش قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بندرعباس: تحرکات اسراییل از سر استیصال و بیچارگی است

امام جمعه بندرعباس: تحرکات اسراییل از سر استیصال و بیچارگی است