مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 15:322022-05-27اقتصادي

برنامه ریزی ایتالیا برای سرمایه گذاری در صنعت سلامت ایران


سفیر ایتالیا در ایران در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه ایران هلث، با اعلام اهمیت بالای این نمایشگاه برای حضور شرکت های ایتالیایی، گفت: برنامه ریزی هایی صورت پذیرفته تا به زودی امکان سرمایه گذاری و تولید مشترک بین شرکت های ایتالیایی و ایرانی در حوزه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، جوزپه پررونه سفیر ایتالیا در ایران روز پنج شنبه در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاه ایران هلث ، با اعلام اهمیت حضور شرکت های ایتالیایی در این نمایشگاه، گفت: برنامه ریزی هایی صورت پذیرفته تا به زودی امکان تولید مشترک بین ایران و ایتالیا و همچنین سرمایه گذاری شرکت های ایتالیایی در حوزه تجهیزات پزشکی و سلامت در ایران اتفاق بیفتد.

  وی با اعلام اینکه اهمیت این نمایشگاه باعث گردید که پاویون ایتالیا بزرگترین پاویون خارجی در این دوره از نمایشگاه ایران هلث باشد، ادامه داد:برای ما بسیار مهم بود تا در این نمایشگاه که همسطح دیگر نمایشگاه های حوزه سلامت در دنیاست مشارکت داشته باشیم و از نتیجه آن نیز بسیار خوشحال و خرسند هستیم.

  سفیر ایتالیا به حضور گسترده شرکت های دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: در ایتالیا فرصت های خوبی برای همکاری و استفاده از دانش کسب و کارهای ایرانی به خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی ایتالیا برای سرمایه گذاری در صنعت سلامت ایران

برنامه ریزی ایتالیا برای سرمایه گذاری در صنعت سلامت ایران