مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 15:322022-05-27سياسي

سفر حج، موهبت و تحفه الهی است


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت خطاب به زائران حج تمتع 1401 گفت: سفری که خدای بزرگ برای شما رقم زده یک تحفه الهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو محدودیت هایی که امسال برای برگزاری آن اعمال شده، توفیق شرکت در حج سال جاری را برای زائران سرمایه بسیار ارزشمندی برشمرد که بسیاری از متقاضیان حج تمتع از آن محروم ماندند و پیش از آنکه نوبت اعزام آنان فرا رسد، از این دیار فانی روی برکشیدند در حالی که به زیارت خانه خدا مشرف نشدند.

نواب، اطاعت مطلق در درگاه حق تعالی را کلید و رمز موفقیت حج برشمرد و گفت: اگر انسان حج را برای خدا انجام ندهد، این فرصت و سرمایه ارزشمند را از دست داده است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی حدود یک میلیون و 200 هزار نفر در نوبت حج تمتع قرار دارند، اضافه کرد: عزیمت این شمار از متقاضیان شاید تا 15 سال به طول انجامد و همین موضوع باید برای زائران حج امسال گوشزد باشد تا از این فرصت الهی به نحو احسن استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با توصیه اکید حجاج به دوری از منیّت و فاصله گیری از زرق و برق دنیا، همچنین آنان را به تأثیر مستقیم مال حلال شأن در حج و تصفیه امور مالی شأن توجه داد و افزود: عبادتی که از مال غیر حلال همراه باشد مقبول نخواهد بود و همانطور که در روایات آمده، چنانچه حاجی که مال غیرحلال داشته باشد، هر آنچه لبیک ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر حج، موهبت و تحفه الهی است

سفر حج، موهبت و تحفه الهی است