مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 15:272022-05-27سياسي

فاجعه آبادان در مهرگان تکرار نشود


امام جمعه محمدیه با تاکید بر پیشگیری از وقوع فاجعه آبادان گفت: در همین مهرگان مشکلات زیادی داریم که نیاز است با پیگیری و دقت نظر مسئولین اجازه ندهیم فاجعه آبادان در مهرگان تکرار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام آقاحسینی، در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر محمدیه که در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد با تسلیت شهادت بنیانگذار مذهب جعفری اظهار کرد: صادق آل محمد (ص)، معارف ناب اسلام را در قالب یک جهاد تبیین در مقطع زمانی حساس گسترش داد و شیعه واقعی را معرفی کرد.

وی با اشاره به ویژگی ها و خصوصیات شیعه واقعی از زبان امام صادق (ع) افزود: شیعیان باید با تقوا و پاک بودن، حفظ اسرار، اوقات نماز و اقامه نماز اول وقت، مواسات و کمک مالی به فقرا و نیازمندان، عفت و پاکدامنی و همرنگی با امامان، شیعه بودن خود را نشان بدهند، انجام این اعمال، افراد دیگر را به دین اسلام و شیعه بودن تشویق خواهد کرد.

امام جمعه محمدیه با اشاره به اسوه قرار دادن زندگی معصومین و الگوبرداری از سبک زندگانی امامان عنوان کرد: شیعه واقعی کسی است که وقتی در زبان می گوید شیعه است، در عمل هم واقعاً شیعه باشد و این مهم را ثابت کند.

خطیب جمعه محمدیه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امامان از ما خواسته اند که در کنار انجام امور واجب همچون نماز و روزه و حج، به دستگیری از نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاجعه آبادان در مهرگان تکرار نشود

فاجعه آبادان در مهرگان تکرار نشود