مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 15:272022-05-27سياسي

کاسبان از گرانی خوشحال نباشند/ تورم انتزاعی نیازمند برنامه ریزی


امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه امروز در شرایط کنونی با آزاد شدن قیمت چهار قلم کالا، کاسبان نباید از این گرانی خوشحال باشند، گفت: این تورم انتزاعی به نوعی برنامه ریزی نیازمند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدعلی قدس پور ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر ضمن بیان اینکه امروز در شرایط کنونی با آزاد شدن قیمت چهار قلم کالا کاسبان نباید از این گرانی خوشحال باشند، ابراز داشت: تورم بی ضابطه در جامعه کم شدن امانت داری و زیاد شدن خیانت و در نهایت رشد بداخلاقی را در جامعه به دنبال دارد.

وی ضمن بیان اینکه در جراحی اقتصادی پیوست فرهنگی نیز باید تعریف شود تا مردم به ورطه بداخلاقی نیفتند، افزود: از مسئولان ذی ربط تقاضامند هستیم تا این گرانی ها را برای مردم شرح دهند و آنها را در جریان قرار دهند تا آرامش در بازار حاکم شود.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه تضمینی برای رشد قیمت دیگر کالاها در پی آزاد شدن چهار قلم کالا وجود ندارد، ابراز داشت: از دولت سیزدهم انتظار می رود تا در این زمینه راهکارهای لازم را ارائه دهد.

قدس پور با بیان اینکه تنها بخشی از تورم و بالا رفتن قیمت ها با یارانه ها جبران خواهد شد، در ادامه تصریح کرد: برای تورم انتزاعی و روانی نیازمند نوعی برنامه ریزی بهتری هستیم تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاسبان از گرانی خوشحال نباشند/ تورم انتزاعی نیازمند برنامه ریزی

کاسبان از گرانی خوشحال نباشند/ تورم انتزاعی نیازمند برنامه ریزی