مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 15:222022-05-27سياسي

آمادگی حمل و نقل جاده ای فارس برای همکاری با شرکت های دانش بنیان


سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس گفت: ارتقاء توسعه فناوری و کارآفرینی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای از ضرورت هایی است که می بایست به آن پرداخت و با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری فرصتی مغتنم برای همکاری با شرکت های دانش بنیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از آمادگی این اداره کل برای همکاری با شرکت های دانش بنیان برای تحقق شعار سال خبر داد و گفت : ارتقاء توسعه فناوری و کارآفرینی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای از ضرورت هایی است که می بایست به آن پرداخت و نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری فرصتی مغتنم برای تحقق این مهم است.

علیرضا راستیار ادامه داد : در حوزه حمل و نقل بیش از پیش به تحول با استفاده از توسعه و به کارگیری نوآوری های فناورانه احساس می شود که نامگذاری سال 1401 با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین را باید مغتنم شمرد و برای جهت دادن سیاست های اجرایی کشور در این راستا تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مناسب ترین فرصت های عملیاتی سازی و تحقق شعار سال در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان است گفت: در همین راستا از تمامی شرکت های دانش بنیان ، فعالان، پژوهشگران و مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی حمل و نقل جاده ای فارس برای همکاری با شرکت های دانش بنیان

آمادگی حمل و نقل جاده ای فارس برای همکاری با شرکت های دانش بنیان