مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 15:222022-05-27سياسي

همتی بر بازسازی ساختار اداری و اجرایی معیوب بندرخمیر دیده نمی شود


همتی بر بازسازی ساختار اداری و اجرایی معیوب شهرستان دیده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام شعیب صالحی در خطبه های نماز جمعه شهرستان خمیر، با ذکر یک دغدغه مهم مردم و مسئولان اجرایی در کلام رهبر معظم انقلاب در دیدار  اخیر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی،  اظهار کرد :  دخالت مجلسیان در انتصابات دولت یه رویه غلط است و گاها سبب اعمال فشار می شود باید به دولت فرصت داد تا نیروهای خود را مستقر کند.

وی  با بیان اینکه اجازه بدهید دولت مستقل عمل کند، افزود: مردم به قصد اصلاح و در نظر گرفتن مصلحت جامعه و دفع مشکلات به شما رای دادند نه اینکه شما این را اهرمی برای تحمیل اهداف خود قرار دهید.

خظیب جمعه خمیر ادامه داد: همتی بر ساختار اداری و اجرایی معیوب شهرستان دیده نمی شود  و بارها مطالبه داشته ایم اما کمتر همتی برای اصلاح آن از شهرستان مشاهده می شود و نیاز فوری به اصلاح ساختار  اداری شهرستان نیاز است.

حجت الاسلام صالحی عنوان کرد : به چه علتی باید مردم به زحمت بیفتند که فلان رییس اداره مسئول چند شهرستان است و احیانا اصلا در شهرستان اداره مورد نیاز وجود ندارد .

معنا ندارد یک مومنی از فلان روستا  دور افتاده ما برای رفع  مشکلی که احیانا دارد به مرکز شهرستان می آید حواله به فلان شهرستان یا مرکز استان داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همتی بر بازسازی ساختار اداری و اجرایی معیوب بندرخمیر دیده نمی شود

همتی بر بازسازی ساختار اداری و اجرایی معیوب بندرخمیر دیده نمی شود