مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 15:122022-05-27سياسي

مسؤولان جلوی ترویج قلیان فروشی در کنار سواحل و تفرجگاه ها را بگیرند


جای تاسف است که در ساحل شهر بندرعباس قلیان فروشی بدون هیچ قانون و نظارتی فعال است، مجموعه بهداشت و درمان استان کجاست؟ که در پیشگیری از این معضل بزرگ هیچ اقدامی نمی کند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه، با گرامیداشت 7 خرداد روز قانون و آغاز هفته مجلس، به دیدار نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند، مجلس از ارکان اصلی مدیریت کشور است،نماینده مجلس باید متوجه جایگاه رفیع مجلس باشد و به تناسب این جایگاه رفیع مراقبت از خود را افزایش دهد.

وی افزود: مقام معظم رهبری بار دیگر مجلس کنونی را مجلسی انقلابی خواند و مردمی بود، اجتناب جدی از تبعیض و فساد و پرهیز از گرو کشی را از الزامات نماینده انقلابی دانست و بار دیگر بر پرهیز نمایندگان در دخالت، در انتصابات و عزل مدیران شهرستانی و استانی تاکید نمودند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه ادامه مه داد: امیدوارم نمایندگان مجلس با نصب العین قرار دادن فرامین ولی امر مسلمین بتوانند ضمن حفظ کرامت و آبروی خود در جامعه عامل رشد و شکوفایی کشورمان باشند.

حجت الاسلام اسماعیل نیا با اشاره به دهم خرداد روز جهانی دخانیات، بیان کرد: به جوانان عزیز توصیه می کنم؛ چشمتان را باز ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان جلوی ترویج قلیان فروشی در کنار سواحل و تفرجگاه ها را بگیرند

مسؤولان جلوی ترویج قلیان فروشی در کنار سواحل و تفرجگاه ها را بگیرند