مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 15:122022-05-27سياسي

توجه به عزت و منافع مردم و شایسته سالاری در انتصابات ضروری است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مردم باید ببینند که مسئولان سفارشی نیامده اند، عزت و شرف مردم، استقلال و منافع مردم اقتضا می کند که شایسته ترین آدم ها در مناصب مشغول کار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: امام صادق (ع) درباره تقوا فرمودند تقوا این است هر کجا خدا می خواهد که ما آن جا باشیم، ما در آنجا حضور پیدا کنیم و هر کجا که خدا می خواهد ما در آنجا نباشیم، در آنجا حضور نداشته باشیم.

وی افزود: خدا نمی خواهد ما در حرام خواری باشیم، خدا می خواهد ما در دروغ نباشیم، خدا می خواهد ما در عهد و پیمان های خود استوار باشیم، صادق باشیم، از نفاق و دو رویی دور باشیم، نماز اول وقت بخوانیم، در ماه مبارک رمضان طبق وظیفه روزه گرفته و در ایام حج آن چه بر عهده ماست به جا بیاوریم، صله رحم داشته باشیم، همه این ها معنای عملی تقوا است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: امام صادق (ع) فرمودند اگر گرانی پیش بیاید یکی از عوارض آن این است که با خود بداخلاقی را به همراه می آورد، کسی ممکن است تنگدست باشد و نتواند معیشت خود را تامین کند، این روی اخلاق او نیز تاثیر می گذارد، دومین عارضه بد گرانی هم آسیب رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به عزت و منافع مردم و شایسته سالاری در انتصابات ضروری است

توجه به عزت و منافع مردم و شایسته سالاری در انتصابات ضروری است