مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 15:072022-05-27سياسي

دهه نودی ها امروز ادامه دهنده مسیر باشکوه شهدا هستند


حماسه آفرینی شهدا همچون خاری در چشم دشمنان است و خوشبختانه امروز دهه نودی ها ادامه دهنده این مسیر باشکوه هستند که در این روزها تبلور زیادی پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمدمهدی اعلایی ظهر جمعه در مراسم یادواره شهدای شهرک آفتاب و 200 شهید منطقه قاقازان اظهار کرد: شهدا چراغ روشن هدایت و مؤثر در پایداری نظام جمهوری اسلامی هستند و با وجود گذشت چندین دهه از شهادت آنها، همچنان یاد و نام شهدا زنده است.

وی افزود: جان هایی که شهدا فدای نظام و انقلاب کرده اند باعث زنده ماندن شعارهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده که همچون خاری در چشم دشمنان است و خوشبختانه امروز دهه نودی ها ادامه دهنده این مسیر باشکوه هستند که در این روزها تبلور زیادی پیدا کرده است.

استاندار قزوین اضافه کرد: دولت سیزدهم دولتی است که با اراده و خواست مردم و با حمایت مردم، فضای مدیریتی کشور را در مسیر جدید قرار داده و تلاش می کند با حمایت از مردم، مسیر تعالی و پیشرفت کشور را در تمامی حوزه ها به ویژه موضوعات اقتصادی در مسیر اصلاح قرار دهد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در دوره اخیر، دولت یک اقدام بزرگ و تصمیم جسورانه را اتخاذ کرد و به نوعی آبروی خود را برای اصلاح مسیر اقتصادی کشور قرار دارد که به طور قطع با نتایج مثبتی همراه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه نودی ها امروز ادامه دهنده مسیر باشکوه شهدا هستند

دهه نودی ها امروز ادامه دهنده مسیر باشکوه شهدا هستند