مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 15:072022-05-27سياسي

اعضای جامعه در کنار هم برای اصلاح امور اقتصادی فعالیت کنند


امام جمعه موقت شهرکرد به اصلاح مسائل اقتصادی کشور توسط دولت اشاره کرد و گفت: در این دوران باید همه در کنار هم برای اصلاح امور اقتصادی فعالیت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه های نماز جمعه، اظهار کرد: دشمنان همیشه درصدد هستند که به نظام جمهوری اسلامی آسیب برسانند پس از هر فرصتی برای دست یابی به این مهم استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان دنبال این هستند که یک بهانه به دست بیاورند تا برای نظام جمهوری اسلامی ایران مشکلاتی را ایجاد کنند.

امام جمعه موقت شهرکرد به اصلاح مسائل اقتصادی اشاره کرد و ادامه داد: برخی فعالیت های اصلاحی امور اقتصادی در داخل کشور رقم خورده است که فعالیتی مثبت است و امیدواریم به نتایج مثبت دست یابد.

حجت الاسلام فاطمی با بیان اینکه این سیاست های اقتصادی نظام ممکن است موجب گلایه مندی برخی افراد شود، مطرح کرد: عبور از برخی دوره ها گاهی سخت است و دشمن از این فرصت ها به منظور آسیب زدن به نظام جمهوری اسلامی بهره می برد پس نباید در اصلاح امور اقتصادی به دشمن چنین فرصتی داده شود.

وی با اشاره به اینکه مدیریت این مسئله باید به نحو احسنت صورت گیرد، گفت: مدیریت ضعیف، ناکارآمد و شیطنت در اجرای این طرح جز موانع محسوب می شوند پس باید مراقب چنین موانعی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای جامعه در کنار هم برای اصلاح امور اقتصادی فعالیت کنند

اعضای جامعه در کنار هم برای اصلاح امور اقتصادی فعالیت کنند