مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 15:022022-05-27سياسي

لزوم پیگیری اقدامات اساسی برای حل بحران آب


با وجود تلاش های بسیار اما آنگونه که باید برای بحران آب اقدامی نشده و لازم است نمایندگان برای دریافت حقابه ایران از افغانستان پیگیری جدی تری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به تشریح سجایای ایشان پرداخت.

وی افزود: امام صادق (ع) در ادامه راه پدر و در حاشیه ضعف و درگیری حاکمان زمان، توانست به درستی درس معارف اسلامی را تدریس و شاگردان زیادی را در این حوزه تربیت کنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: نیت و یقین از جمله محورهای اساسی و مهمی است که همواره ائمه اطهار(ع) به آن توجه داشته و به دیگران نیز توصیه کرده اند.

وی با قدردانی از زحمات نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، از قطع چندین ساله آب رودخانه هیرمند انتقاد و تصریح کرد: نمایندگان برای دریافت حقابه ایران از افغانستان پیگیری جدی تری داشته باشند.

امام جمعه زاهدان افزود: چه میزان مطالبه گری مردم این استان از حوزه امور خارجه پیگیری شده و چه میزان از ظرفیت طوایف و قبایل این منطقه در این راستا استفاده شده است باید بررسی و اطلاع رسانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیگیری اقدامات اساسی برای حل بحران آب

لزوم پیگیری اقدامات اساسی برای حل بحران آب