مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 15:022022-05-27اقتصادي

کلک جدید نانوایی ها برای گران کردن نان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، این روز ها برخی نانوایی ها با ترفند جدیدی قیمت نان را افزایش داده اند، آن ها نان کنجدی را گران تر کرده اند و برخی افراد که به خاطره کیفیت بخشی به نان مصرفی، - این روز ها برخی نانوایی ها با ترفند جدید قیمت نان را افزایش می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، این روز ها برخی نانوایی ها با ترفند جدیدی قیمت نان را افزایش داده اند، آن ها نان کنجدی را گران تر کرده اند و برخی افراد که به خاطره کیفیت بخشی به نان مصرفی، نان کنجدی درخواست می کنند، مجبور هستند قیمت های دوبرابری بپردازند.

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار ما از منطقه 19 تهران نانوایی های سنگک فروشی که پیش تر نان سنگک 3 هزار تومانی را با اضافه کردن کنجد به 5000 تومان و هفت هزار تومان می دادند، اکنون قیمت ها را به 7 و 10 هزار تومان افزایش داده اند.

یک خریدار نان در صف نانوایی به خبرنگار ما گفت: این شیوه جدید نانوایی ها برای افزایش قیمت است، در حالی که هیچ اطلاعیه هم در نانوایی نصب نکرده اند تا مردم قبلاً از قیمتی که افزایش داده اند باخبر شوند.

نانوا هم درباره علت گران کردن نان کنجدی به خبرنگار فارس گفت: پیش از این هر کیلو کنجد را 70 هزار تومان خریداری می کردیم، اما اکنون به 100 هزار تومان افزایش یافته است0 بنابراین فروش به قیمت قبلی برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلک جدید نانوایی ها برای گران کردن نان

کلک جدید نانوایی ها برای گران کردن نان