مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:572022-05-27سياسي

گرانی باعث از بین رفتن روح امانت داری می شود


امام جمعه بسطام با بیان اینکه گرانی باعث از بین رفتن روح امانت داری می شود، گفت: مسئولان به وضعیت معیشتی مردم توجه ویژه داشته باشند.

- شاهرود- امام جمعه بسطام با بیان اینکه گرانی باعث از بین رفتن روح امانتداری می شود، گفت: مسئولان به وضعیت معیشتی مردم توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدعلی رضوی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته به میزبانی آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) شهر بسطام ضمن تسلیت شهادت امام ششم شیعیان، امام جعفر صادق (ع)، با استناد به حدیثی از این امام همام در خصوص گرانی به بررسی گرانی و آثار سوء آن پرداخت.

وی به نقل از امام صادق (ع) اظهار داشت: گرانی قیمت باعث بداخلاقی و رفتن روح امانت داری می شود و انسان مسلمان را بی تاب و بی قرار می کند.

امام جمعه بسطام خطاب به مدیران اقتصادی کشور بیان کرد: تورم و گرانی بی اندازه، که گریبان مردم ایران را گرفته نتیجه بی تدبیری و بی مسئولیتی است.

رضوی نسب افزود: مدیران باید با محتکران و مفسدان اقتصادی برخورد جدی داشته باشند حال آنکه در جامعه امروز تعدادی از مسئولان و فرزندانشان با ناجوانمردی و نامروتی در شرایط سخت مردم در ناز و نعمت هستند و مردم عادی زیر بار زلزله گرانی نابود شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی باعث از بین رفتن روح امانت داری می شود

گرانی باعث از بین رفتن روح امانت داری می شود