مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:522022-05-27سياسي

دولت سیزدهم به دنبال خدمت بیشتر به مردم است


دولت سیزدهم از آغاز به کار خود ثابت کرد که در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان ضمن حضور در یادواره شهدای روستای علی آباد دمق واقع در شهرستان ملایر اظهار کرد: دولت سیزدهم تمام توان خود را به کارگرفته تا بتواند پاسخ گوی اعتماد، صلابت و پایمردی مردم باشد.

وی ادامه داد: قول می دهیم تمام توان خود را در جهت خدمت رسانی به استان، شهرها و روستاهای همدان به ویژه علی آباد دمق به کار بگیریم.

استاندار همدان ادامه داد: باعث افتخار است که در این مراسم میهمان محفل شهدا و خانواده معزز آن ها هستیم، حضور ارزشمند خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزاده های عزیز زینت بخش این محفل و مجلس است.

وی با بیان اینکه ما برای حضور در این مجلس فاخر و گرانقدر که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است، به همراه جمعی از معاونین، مشاورین، مسئولان و مدیران حضور پیدا کردیم، ادامه داد: شهدای این روستا خون پاک خود را در راه دفاع از ارزش های این سرزمین و نظام جمهوری اسلامی هدیه کرده است.

استاندار همدان افزود: پیامبر عظیم الشان اسلام در باره مقام شهید می فرماید برای هر کار خیر و نیکی، یک کار خیر و نیک بالاتری وجود دارد، و آنقدر کارهای نیک و خیر بالا می رود تا به درجه شهادت می رسد، که بالاتر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم به دنبال خدمت بیشتر به مردم است

دولت سیزدهم به دنبال خدمت بیشتر به مردم است