مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:472022-05-27سياسي

آیت الله مدرسی: فاجعه ساختمان متروپل در آبادان نتیجه نظارت ناکافی است


امام جمعه موقت یزد با بیان این که دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کشور باید وظیفه نظارتی خود را جدی تر انجام دهند، گفت: فاجعه ساختمان متروپل در آبادان نتیجه نظارت ناکافی است و باید دلایل آن بررسی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله سیدمحمدضا مدرسی در خطبه های این هفته ششم خردادماه نماز جمعه مرکز استان، با تسلیت شهادت امام صادق (ع)، با اشاره به اهمیت تربیت بالغ بر چهار هزار شاگر توسط امام صادق(ع)، اظهار کرد: حضرت تحت فشار شدید بنی امیه و بنی عباس، در فضای ترور، وحشت و جاسوسی این تعداد شاگرد را تربیت کردند.

وی با اشاره به اعترافات عالمان بزرگ اهل سنت در مورد برخی شاگردان امام صادق(ع) افزود: در هیچ دوره ای هیچ عالمی نتوانست بر علم حضرت ایراد یا تصحیحی بیاورد.

امام جمعه موقت یزد در بخش دیگری از سخنان خود نظارت بر اجرای صحیح و  کامل قانون در کشور را یکی از الزامات اجرایی دانست و گفت: دیوان محاسبات باید نظارت خود را کامل کند و هیچ چشم پوشی در این زمینه نداشته باشد زیرا بسیاری از گرفتاری های ما به خاطر عدم رسیدگی دیوان محاسبات و البته سازمان بازرسی است.

عضو فقهای شورای نگهبان در ادامه حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان را نتیجه نظارت نادرست عنوان و تصریح کرد: اگر قوانین در این زمینه کم است، از قانونگذاران درخواست شود و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مدرسی: فاجعه ساختمان متروپل در آبادان نتیجه نظارت ناکافی است

آیت الله مدرسی: فاجعه ساختمان متروپل در آبادان نتیجه نظارت ناکافی است