مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:472022-05-27سياسي

ترور شهید خدایی با پاسخ سخت روبه رو خواهد بود


ترور شهید صیاد خدایی قابل بخشش نیست و پاسخ سخت ایران اسلامی را در بر خواهد داشت، رژیم صهیونیستی را به سزای عمل خود خواهیم رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته قرچک اظهار کرد: پنجم خرداد روز ملی حمایت از خانواده های زندانیان است، یکی از خانواده های آسیب دیده، خانواده های زندانیان هستند، گاهی به هر دلیلی سرپرست خانواده ها گرفتار می شود، از زمانی که این اتفاق برای خانواده به وجود می آید  مشکلات و چالش های خانواده ها دو چندان می شود.

  وی گفت: در شهرستان قرچک کانون خدمت به خانواده های زندانی ها وجود دارد و دادستان انقلابی شهرستان نیز حمایت می کنند، در این راستا اقدامات مثمر ثمری در جهت آزادی زندانیان و تحت پوشش قرار دادن خانواده های زندانیان برای تامین مسائل مالی انجام شده و مردم تلاش کنند که مشکلی از خانواده های مومن رفع شود.

امام جمعه قرچک افزود: دختر بسیار ارزشمند است، خانوادها در جامعه اسلامی ویژه تر به این گوهرهای ارزشمند توجه کنند، نبی مکرم اسلام(ص) سفارش ویژه نسبت به تربیت و توجه به دختران داشتند.

حجت الاسلام اسماعیلی بیان کرد: خانواده ها توجه داشته باشند دختر امانت الهی است و برایشان ارزش قائل باشند، پدر مادران به موضوع حجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور شهید خدایی با پاسخ سخت روبه رو خواهد بود

ترور شهید خدایی با پاسخ سخت روبه رو خواهد بود