مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:472022-05-27سياسي

ساخت وسازها در کشور با نظارت جدی و محکم همراه باشد


انتظار می رود موضوع حادثه آبادان در سطح کلان کشور موردتوجه قرار گیرد و برساخت و سازها در کشور نظارت جدی و محکم صورت گیرد تا دیگر شاهد اتفاق این چنینی دردآور نباشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر با تسلیت شهادت امام صادق (ع) اظهار کرد: در هفته گذشته اتفاق تلخی در آبادان رخ داد و جمعی از هم وطنان عزیزمان دچار حادثه شده و جان خود را ازدست داده و یا مصدوم شدند.

وی ضمن تسلیت به مردم عزیز آبدان افزود: انتظار می رود چنین موضوع مهمی در کلان کشور موردتوجه قرار گیرد و بر ساخت و سازها در کشور نظارت جدی و محکم صورت گیرد تا دیگر شاهد اتفاق این چنینی دردآور نباشیم.

یعقوبی با اشاره به هفتم خرداد روز قانون گذاری و گرامیداشت روز مجلس تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس به موضوعات مهمی ازجمله عدم دخالت نمایندگان در انتصابات اشاره کردند و این مهم برای این است که بحث تفکیک قوا موردتوجه قرار بگیرد و چنانچه مسؤول اجرایی دچار خطایی شد مردم و قوه قضاییه بداند که چه کسی را مورد بازخواست قرار بدهد و در این موضوع دیگر نماینده را مقصر جلوه نخواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت وسازها در کشور با نظارت جدی و محکم همراه باشد

ساخت وسازها در کشور با نظارت جدی و محکم همراه باشد