مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:472022-05-27اجتماعي

شرایط جوی در هفته آینده آرام است/ گرد و غبار محلی در برخی نقاط


در هفته آینده بارش های پراکنده در شمال غرب کشور پیش بینی می شود و در سایر نقاط کشور نیز آسمانی صاف و به تدریج ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید و غبار رقیق و غبار محلی مورد انتظار است.

- در هفته آینده بارش های پراکنده در شمال غرب کشور پیش بینی می شود و در سایر نقاط کشور نیز آسمانی صاف و به تدریج ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید و غبار رقیق و غبار محلی مورد انتظار است.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه شرایط جوی در هفته آینده آرام است و در نقشه ها مخاطره خاصی مشاهده نمی شود،گفت: در هفته آینده زابل گرد و خاک شدیدی را تجربه خواهد کرد و در سایر نقاط کشور نیز گرد و خاک رقیق و غبار محلی دور از انتظار نیست.

صادق ضیاییان در گفت وگو با ایسنا، درباره جریان گرد و غبار در هفته آینده در کشور، اظهار کرد: اگرچه به طور کلی در هفته آینده گرد و غبارهای شدیدی وجود ندارد ولی در استان زابل گرد و خاک شدیدی پیش بینی می شود.

در باقی استان ها نیز گرد و غباری خفیف و پراکنده مورد انتظار است.

وی درباره شرایط جوی کشور در هفته آینده نیز افزود: در هفته آینده بارش های پراکنده در شمال غرب کشور پیش بینی می شود و در سایر نقاط کشور نیز آسمانی صاف و به تدریج ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید و غبار رقیق و غبار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط جوی در هفته آینده آرام است/ گرد و غبار محلی در برخی نقاط

شرایط جوی در هفته آینده آرام است/ گرد و غبار محلی در برخی نقاط