مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:372022-05-27سياسي

ترور ناجوانمردانه یک پاسدار نشان دهنده ضعف دشمنان است


دشمنان از قدرت و صلابت و نفوذ ایران اسلامی ناراحت هستند و به هر شکلی می خواهند از ملت ایران انتقام بگیرند، ترور ناجوانمردانه یک پاسدار نشان دهنده ضعف دشمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت اظهار کرد: این روز به نام دختران نامگذاری شده و برای دختران عزیز سرزمینمان آرزوی توفیق و پیروی آگاهانه و مخلصانه از حضرت معصومه(س) را از خداوند می خواهیم.

وی گفت: به مناسبت روز حمایت از خانواده زندانیان لازم می دانم به چند مورد توجه کنیم اول آن که در جهت آزادی زندانیان با جرایمی که غیرعمد است و بسیاری از مشکلات زندانیان خیرین و متمکنین می توانند در این راه تلاش داشته باشند چرا که خانواده آنان را نباید فراموش کنیم چون آنها گرفتار شده اند و باید در فامیل همسایه و همکاران سعی شود خانواده آنان را یاری کنند و مشکلات آنان را رفع کنند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به حادثه تلخ ریزش ساختمان در آبادان و از بین رفتن تعدادی از هموطنان افزود: ضمن عرض تسلیت به خانواده این عزیزان باید بگوییم متأسفانه این ضعف مدیریتی و نظارت هر از گاهی این موارد تلخ را به دنبال داشته که امیدواریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور ناجوانمردانه یک پاسدار نشان دهنده ضعف دشمنان است

ترور ناجوانمردانه یک پاسدار نشان دهنده ضعف دشمنان است