مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:372022-05-27سياسي

امام جمعه موقت سمنان: تاکنون برای تبیین طرح اقتصادی دولت چه کرده اید؟


امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه امروز «جهاد تبیین» نیاز جامعه ماست و باید همه به آن توجه داشته باشند، از مسؤولان پرسید در راستای تبیین دلایل اجرای طرح اقتصادی دولت تاکنون چه کرده اند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام محمدعلی قدس پور، امام جمعه موقت سمنان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان که در مصلای این شهر اقامه شد، با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، این ایام را تسلیت گفت و حدیثی از ایشان نقل کرد به مسأله گرانی کالاها و تورم قیمت ها می پردازد.

قدس پور تصریح کرد: امام جعفر صادق (ع) در حدیثی می فرمایند که افزایش قیمت ها و رشد تورم در جامعه بدون تردید بندگان خداوند متعال را تحت تأثیر شرایط قرار می دهد و باید به این امر امروز توجه شود.

وی تصریح کرد: بنا بر این حدیث شریف، سوء اخلاق، دروغ و خیانت در شرایطی که گرانی در جامعه رسوخ پیدا می کند، افزایش می یابد.

در این اوضاع، اخلاق مسلمین دیگر نیکو نخواهد بود، امانتداری های آنها کاهش می یابد، خیانت ها فزونی می یابد، اضطراب بین مسلمین جای خودش را باز می کند و درنهایت جامعه شرایط خوبی را فراروی خود نخواهد دید.

امام جمعه موقت سمنان گفت: حدیث امام جعفر صادق (ع) نکات مهمی با خود دارد که امروز هم می توان به آنها عنایت داشت؛ در شرایط گرانی کالاها باید تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت سمنان: تاکنون برای تبیین طرح اقتصادی دولت چه کرده اید؟

امام جمعه موقت سمنان: تاکنون برای تبیین طرح اقتصادی دولت چه کرده اید؟