مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:372022-05-27سياسي

لزوم حمایت حداکثری از گندم کاران توسط جهاد کشاورزی


امام جمعه بویین زهرا توجه به لزوم حمایت از کشاورزان در شرایط فعلی گفت: سازمان جهاد کشاورزی پشتیبانی خود را از کشاورزان به خصوص از گندم کاران به حد اکثر برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام اسدالله رضوانی در خطبه های این هفته نماز جمعه بویین زهرا که در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد اظهار کرد: دنیا اکنون در شرایط خاصی به سر می برد و ممکن است به راحتی قدرت ها در مقابل یکدیگر ایستاده و سلطه گری یا سلطه پذیری کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط خاص کنونی حاکم بر دنیا، مردم سالاری دینی پذیرفته ترین نوع حاکمیت بر جوامع است، افزود: مسئولین، با ایمان، همت مضاعف و توکل بر خداوند می توانند مشکلات را به ترتیب مرتفع نمایند.

امام جمعه بویین زهرا ادامه داد: از شاخصه های اصلی نماینده انقلابی عدم دخالت در عزل و نصب ها است که این موضوع، عدم نظارت بر عملکرد مسئولین را نیز در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور به عمان تاکید کرد: تقویت ارتباط ایران اسلامی با کشور عمان می تواند تأثیرات مثبت و اساسی در حوزه آزاد سازی دارایی های بلوکه شده و سیاست های خارجی داشته باشد.

امام جمعه بویین زهرا تصریح کرد: کمبود آب برای تولید گندم و کاهش تولید آن در کشور موجب بروز مشکلاتی در آینده خواهد شد که باید با همراهی مردم و مسئولان این امر مرتفع گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت حداکثری از گندم کاران توسط جهاد کشاورزی

لزوم حمایت حداکثری از گندم کاران توسط جهاد کشاورزی