مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:372022-05-27سياسي

قوای سه گانه باید سخنان رهبری را تکلیف خود قرار دهند


نماینده ولایت فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: قوای سه گانه باید سخنان رهبری را تکلیف خود قرار دهند و در پی حل مطالبات رهبری باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر این دیدار بود که همه ما باید در عمل به آنها، همه توان خود را به کار بگیریم، افزود: پرهیز از دخالت نمایندگان در انتصاب ها از جمله دیگر تأکیدات رهبر معظم انقلاب بود که باید همه ما مسؤولان در این باره نیز فرمایشات معظم له را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

امام جمعه ارومیه در ادامه با اشاره به سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی عنوان کرد: در سفر ریاست جمهوری مصوبات خوبی تصویب شد که با تزریق به موقع اعتبارات مصوب ریاست جمهوری مقدمه توسعه استان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه سفر ریاست جمهوری هم از لحاظ ظاهری و باطنی مورد تقدیر است، خاطر نشان کرد: با تزریق اعتباراتی که در این سفر مصوب شد تا حد بسیار خوبی مشکلات استان برطرف و موجب رونق اقتصادی استان خواهد شد.

حجت الاسلام قریشی تصریح کرد: سخاوت و پرکاری دولت مردان نشان از این است که دولت انقلابی با تمام توان در پی حل مشکلات مردم است.

وی اضافه کرد: سفر استانی هفته گذشته به آذربایجان غربی با حضور رییس جمهور و اعضای هیأت دولت، گامی بلند برای توسعه آذربایجان غربی به شمار می رود که امیدواریم برکات آن، هرچه زودتر در استان ظاهر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوای سه گانه باید سخنان رهبری را تکلیف خود قرار دهند

قوای سه گانه باید سخنان رهبری را تکلیف خود قرار دهند