مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:322022-05-27سياسي

اصلاحات اقتصادی باید مستمر و با شیب ملایم باشد/ لزوم نظارت دقیق بر بازار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ائمه جمعه استان زنجان ضمن تبیین اقدامات دولت در حوزه اصلاحات اقتصادی و با تاکید بر اینکه این اصلاحات باید تدریجی و با توجه به توان اقشار ضعیف جامعه همراه و با نظارت انجام شود، اقدامات رژیم صهیونیستی را در حمله به سوریه و همچنین ترور مدافع حرم را محکوم کردند.

امام جمعه ماهنشان در خطبه های نماز این هفته با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علت پیروزی و فتح خرمشهر که در کلام رهبری بیان شده،، شاه کلید پیروزی و فتح خرمشهرها است، اظهار کرد: با درس گرفتن از همین علل پیروزی می توان به اهداف و فتوحات بزرگی دست یافت.

حجت الاسلام علی رضا علی اکبری به ابعاد اهمیت سفر رییس جمهور به عمان و با بیان اینکه روابط  کاملاً پایدار عمان با جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه گذشته حائز اهمیت است، افزود: اولویت سفر رییس جمهور سیاسی، امنیتی و اقتصادی بوده و گشایش های اقتصادی امنیتی و سیاسی در راه است.

مشکلات باقیمانده سلول درمانی سلطانیه هم باید حل شود همچنین امام جمعه سلطانیه به مسائل مربوط به پروژه 2 هزار میلیارد تومانی سلول درمانی سلطانیه اشاره کرد و با ابراز خوشحالی از اتمام مراحل اداری و تغییر کاربری زمین این پروژه، گفت: با وجود حل موانع موجود، اما برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاحات اقتصادی باید مستمر و با شیب ملایم باشد/ لزوم نظارت دقیق بر بازار

اصلاحات اقتصادی باید مستمر و با شیب ملایم باشد/ لزوم نظارت دقیق بر بازار