مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:122022-05-27اقتصادي

حذف بخش خصوصی درتصمیم گیری ها/ تصمیمات پشت درهای بسته اتخاذمی شود


دبیر فدراسیون تشکل های صنایع غذایی گفت: دولت در تصمیم گیری ها از تجربیات و نظرات بخش خصوصی استفاده نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن نقاشی، دبیر فدراسیون تشکل های صنایع غذایی و کشاورزی در نشستی خبری گفت: اگرچه طی سال های اخیر مسئولان شعار حمایت از تولید را می دهند، اما مجلس باید حمایت از تولید را قانونی کند.

وی تصریح کرد: با اصلاح نظام یارانه و افزایش 50 درصدی حقوق و دستمزد، بیمه و مالیات، تولیدکننده چاره ای جز اصلاح قیمت ندارد، هرچند به واسطه رقابت بین تولیدکنندگان، قیمت ها نوسان چشمگیری ندارد.

دبیر فدراسیون تشکل های صنایع غذایی و کشاورزی افزود: وقتی تسهیلات با نرخ بهره 18 درصد توسط بانک در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد، با احتساب ترهین سند، بلوکه پول و … 22 درصد تمام می شود که این امر هزینه تمام شده را به شدت افزایش می دهد.

وی اظهار کرد: درج قیمت تولیدکننده و عدم درج قیمت مصرف کننده بر روی کالا با انتقاد شدید تولیدکنندگان رو به رو شد که با پیگیری هایی مکرر، قیمت مصرف کننده الزامی شد، چرا که با لحاظ درصد سودهای مختلف، مصرف کنندگان نسبت به تولیدکنندگان بدبین می شدند.

وی با اشاره به بی توجهی دولت به بخش خصوصی در تصمیم گیری ها، افزود: تصمیمات پشت درهای بسته گرفته و سپس به بخش خصوصی ابلاغ می شود بدون اینکه نظر آنها پرسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف بخش خصوصی درتصمیم گیری ها/ تصمیمات پشت درهای بسته اتخاذمی شود

حذف بخش خصوصی درتصمیم گیری ها/ تصمیمات پشت درهای بسته اتخاذمی شود