مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 13:322022-05-27بين الملل

تلاش اروپا برای غارت منابع انرژی فلسطین شدت گرفته است


خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که کشورهای عضو اتحادیه اروپا در راستای تنوع بخشیدن به منابع تأمین انرژی خود به جای روسیه، تلاش برای غارت گاز فلسطین از طریق مصر را شدت بخشیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از العهد، خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که اتحادیه اروپا در حال کار بر روی یک قرارداد گازی بین مصر و رژیم صهیونیستی با هدف حمایت از عرضه انرژی به اروپا است.

در ادامه گزارش این خبرگزاری آمریکایی آمده است که اتحادیه اروپا در حال معامله برای واردات گاز از سرزمین های اشغالی از طریق مصر است و سوخت در کارخانه های فرآوری در مصر قبل از ارسال به اتحادیه اروپا به گاز طبیعی مایع تبدیل می شود.

اسناد نشان داده است که اتحادیه اروپا، رژیم صهیونیستی و مصر به عنوان بخشی از یک یادداشت تفاهم احتمالی، همکاری در پروژه های انرژی پاک را افزایش خواهند داد.

رومانی به عنوان یکی از کشورهای اتحادیه اروپا، علاقه خود را برای واردات گاز طبیعی مایع از سرزمین های اشغالی از طریق مصر ابراز و اعلام کرده است که این روند به تقویت امنیت انرژی کمک می کند، اما هرگونه توافق نهایی در این خصوص نیازمند حمایت کشورهای عضو اتحادیه اروپا است.

گفتنی است کشورهای عضو اتحادیه اروپا پس از آغاز عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین و به عنوان بخشی از اقدامات تنبیهی خود علیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش اروپا برای غارت منابع انرژی فلسطین شدت گرفته است

تلاش اروپا برای غارت منابع انرژی فلسطین شدت گرفته است