مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 13:122022-05-27بين الملل

طرح جدید اروپا برای لبنان؛ عادی سازی روابط با اسراییل


یک رسانه لبنانی فاش کرد که اخیرا فرستاده اتحادیه اروپا با حمایت آمریکا پیشنهادی برای عادی سازی روابط بیروت و تل آویو به ازای حل بحران اقتصادی لبنان مطرح کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، روزنامه الاخبار ، امروز (جمعه)، فاش کرد که اسون کوپمنز فرستاده اتحادیه اروپا اخیرا طرحی را تحت عنوان راهکار نهایی به سران لبنان و مقاومت این کشور به منظور عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی عرضه کرده است.

طبق این گزارش، مفاد این طرح بدین صورت است که به ازای عادی سازی روابط و دست برداشتن از حقوق، اروپایی ها به لبنانی ها نان، دارو و برق و به مقاومت لبنان امتیازات گسترده ای در نظام جدید این کشور خواهند داد.

الاخبار خبر داد که حدود دوهفته پیش از زمان برگزاری انتخابات لبنان، فرستاده ویژه اتحادیه اروپا در امور صلح خاورمیانه میهمان بیروت بود تا برای طرح موسوم به راهکار نهایی به عنوان تنها راه ثبات در خاورمیانه و تنها راه برون رفت لبنان از بحران کنونی تبلیغ کند.

بر اساس این گزارش، این دیپلمات هلندی که پس از دیدار با بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به لبنان آمده بود، پس از چند روز رفت و آمد به وزارت خارجه لبنان و مقر رؤسای سه گانه یعنی ریاست پارلمان، ریاست جمهوری و نخست وزیری لبنان و حزب الله به عنوان سخنگوی 27 کشور اروپایی از لزوم اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جدید اروپا برای لبنان؛ عادی سازی روابط با اسراییل

طرح جدید اروپا برای لبنان؛ عادی سازی روابط با اسراییل