مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 12:172022-05-27سياسي

اینجا آقای استاندار مدیران را در روستاها به خط می کند+ عکس


استاندار سمنان با اجرای طرح ابتکاری «کاروان خدمت»، مدیران استان سمنان را در روستاها به خط کرده است تا پاسخگوی مردم باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، طرح ابتکاری کاروان خدمت مدتی است با تلاش و پیگیری سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در روستاهای استان سمنان در دست اجراست و در این طرح، مدیران استان سمنان به خط شده اند تا پاسخگوی مردم باشند.

پیش از ظهر امروز در ادامه اجرای این طرح، ششمین برنامه کاروان خدمت و ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با مردم در روستاهای تابعه بخش مرکزی شهرستان سمنان اجرا شد.

استاندار سمنان به همراه جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان سمنان امروز در جمع مردم روستای حسن آباد در جنوب سمنان حاضر شدند و در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) این روستا به مردم پاسخ دادند.

کاروان خدمت همچنین به روستای دلازیان رفت و استاندار سمنان و مدیران استانی در جمع مردم این روستا حضور یافت و در مسجد جوادالائمه (ع) روستا، مشکلات مردم را بررسی کردند.

هاشمی در خلال این برنامه، پس از مراجعه یک تولیدکننده در روستای دلازیان و بیان دغدغه ها و مشکلات خود، بلافاصله پس اتمام دیدار مردمی به صورت میدانی از این کارگاه تولیدی مواد غذایی بازدید و دستورات لازم برای رفع مشکلات این واحد را صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا آقای استاندار مدیران را در روستاها به خط می کند+ عکس

اینجا آقای استاندار مدیران را در روستاها به خط می کند+ عکس