مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 11:022022-05-27اجتماعي

وداع با 2 شهید گمنام دانش آموز در اردوگاه شهید باهنر تهران


وزیر آموزش و پرورش در آیین تدفین دو شهید گمنام دانش آموز گفت: آرامگاه دو شهید گمنام در اردوگاه شهید باهنر، زیارتگاه معلمان، دانش آموزان، اولیا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام دانش آموز، امروز با استقبال مردم پایتخت و جامعه فرهنگیان در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

روز گذشته هم مراسم وداع با این دو شهید گمنام با حضور 50 دانش آموز متوسطه دوم در معراج شهدا برگزار شد؛ هر دانش آموز حرفی داشت، یکی می گفت: هوای ما دهه هشتادی ها را داشته باشید ، آن یکی می خواست سلامش را پدرش برسانند .

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در این مراسم با بیان اینکه انسانی که شهید می شود یک امت و ملت است، گفت: خدا را شاکریم در محضر این شهیدان عزیز هستیم؛ یکی از شهدا 17 سال سن دارد.

اینجا یک اردوگاه است کارهای سفر را انجام می دهیم.

شهید برای حضور در جبهه و دفاع مقدس، سفری را آغاز کرد؛ از خواسته ها و تمایلات ابتدای نوجوانی گذشت و سختی ها را تأمل کرد و جان شیرین را در راه خدا داد.

وی با بیان اینکه امروز به خاطر خلوص و اخلاص این انسان های بزرگ در قله های استکبارستیزی ایستاده ایم، افزود: ما معلمان مقام شهدا را تکریم می کنیم و خدا را شکر می کنیم که امروز در این مکان جمع شدیم و از نمادهای هویت ملی استقبال می کنیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع با 2 شهید گمنام دانش آموز در اردوگاه شهید باهنر تهران

وداع با 2 شهید گمنام دانش آموز در اردوگاه شهید باهنر تهران